måndag 2 februari 2009

Korv på Nils Ericsonsterminalen

Eftersom jag hade tre timmar att slå ihjäl mellan skolan och frissan idag så promenerade jag runt i stan och blev hungrigare och hungrigare... Till slut va det dock dags för ny frisyr och efter det var jag ännu hungrigare ;) Det blev en käsekrainer (?) med bröd på Nils Ericsonsterminalen, jag kommer inte ihåg vad korvkiosken där heter men de har världens godaste korv. Dock blev jag besviken på att brödet var mindre än tidigare och att man numera måste betala extra även för dressing i hotdogbröden vilket man inte behövde tidigare. Tycker att med alla de andra matställena på terminalen och centralen borde det ha blivit mer konkurrens mellan dem och därav möjligen billigare priser... Men men, vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar