söndag 11 oktober 2009

Cupcake-längtan

Ibland ramlar jag in på olika bloggar med folk som gör cupcakes och jag tycker det verkar både roligt och gott! Och så fint det blir... I fredags hittade jag återigen en sådan blogg och jag har suttit varje ledig stund i helgen och kollat runt på olika bloggar och i webbutiker som säljer verktyg och råvaror... Och vet ni vad?! Jag har beställt lite olika saker för att kunna göra cupcakes :) Inte allt jag ville ha, för det blev lite väl dyrt... Men en hel del. Jag beställde det här: www.kakburken.se. Tyvärr har de lång leveranstid just nu men det gör inget då jag inte ska äta massa sött för tillfället ändå :p Så du som följer bloggen i framtiden kommer förhoppningsvis se en hel del söta saker här, det blir en liten förändring :) Ha en fortsatt trevlig söndagskväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar