onsdag 28 oktober 2009

Nya cupcakesformar!

Åhh, har ni sett vad jag hittade för fint igårkväll när jag kollade runt på Etsy?
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=6850769&section_id=6077322
Jag komponerade ihop ett litet vackert paket till mig själv av några olika fina formar med vackra motiv som kommer passa finfint till mina framtida cupcakes! Kim som äger shopen var mycket tillmötesgående och trevlig i mailkonversation och nu väntar jag bara på att paketet ska dimpa ner på min dörrmatta! :)

När jag tentapluggat klart igår kväll passade jag på att slappna av lite genom att baka lite nya muffins också... Nils smakade och tyckte de va riktigt goda, jag använde samma recept som det i inlägget nedan men la till ½tsk bakpulver för att få dem lite fluffigare - jag smakade lite och jag tyckte det blev bättre än de tidigare. Jag fyllde dem med hallon och hade även i lite vaniljsocker. Mums! Bild kommer när jag dekorerat dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar